perjantai 6. huhtikuuta 2012

Nopeat terveiset

Blogi ei nyt pyöri hirveän aktiivisesti, koska oikeastaan mitään kerrottavaa ei tule. Ratsastus on suhteellisen paljon pelkkää tössöttelyä niin kauan kun tämä lumi pysyy maassa. Sitten kun nuo lumet pysyvät pysyvästi poissa alkaa tulemaan lisää postauksia useammin. Ja samalla toivon pysyväni terveenä, sillä tälläkin hetkellä olen nuhan kourissa.

Kisat Tupunalla peruuntuivat minun osaltani jo viikolla, kun sää eväsi harjoittelumahdollisuuteni ja sitten vielä tulin nuhaiseksikin tässä näin. Menen nyt sitten katselemaan kaverini koulukisoja ja siitä hänelle sitten yöksi. Huomenna olisi tarkoitus käydä kokeilemassa miltä Ratsastuskoulu Kyläkorven hevoset tuntuvat. Tiedän, että siellä on laadukasta opetusta ja saan sieltä varmasti paljon apua istuntaani, mutta siitä on aikaa kun olen viimeksi mennyt ratsastuskouluhevosella. Kyläkorvessa hevoset ovat laadukkaita, mutta uusia minulle joten pelkään sählääväni koko tunnin.

Tässä olen jo ehtinyt tehdä aamutallinkin ja nyt odottelen vain teekupposen ääressä noutajaa. Joten ei tämän enempää tapahdu tällä hetkellä. Koittakaa kestää vähäiset lukijat, kyllä sitä tekstiä sitten taas tulee.

Allekirjoittanut pätkä ja jätti ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti